OP UW GEZONDHEID, KOLLEGA

Een royaal en kollegiaal geschenk
Een royaal en kollegiaal geschenk

 

 

 

 

Erik Brusten (Artsenkrant)

is ooit eens een dag of twee

bij ons komen doorbrengen,

tijdens de voorbereiding

van een reeks artikels

over "artsen met een hobby". 

 

 

 

Er zijn ook

"rooms with a view".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eeuwen later verscheen een mooie coverage van zijn ervaring bij ons. Dit allemaal heeft aanleiding gegeven tot de huidige actie, samen met de directie van mijn zeer actieve invoerder in Oostende, Werco Wines.

 

Ik heb destijds in verschillende Belgische ziekenhuizen gewerkt, en heb zodoende veel wijnliefhebers onder mijn kollega's ontdekt. Verder ben ik zo'n 15 jaar in het midden van de farmaceutische firma's actief geweest. Il leidde er klinisch onderzoekprogramma's voor nieuwe therapeutische molekulen maar moest er ook ... ettelijk veel wijndegustaties animeren. Ik kan mij moeilijk één kiesarrondissement - jaja, zelfs Brussel-Halle-Vilvoorde niet - inbeelden waar ik nooit zo'n avond heb moeten doen. 

 

Nu ben ik al meer dan negen jaar - het is onze tiende jaargang - wijnboer geworden ... en er zijn nog Belgische kollega's, zeg maar landgenoten, die nooit van mijn wijn gedronken hebben. Een schande !

 

Deze wedstrijd biedt U een unieke gelegenheid om zes mooie flessen van mijn fantastische Cuvée Majou 2007 te winnen, die thans zo schitterend op dronk is en zo formidabel lekker bij uw zomerse T-bone zal passen !

 

Laat die kans niet aan U voorbijgaan ! 

 

 

 

Uit eigen ervaring in West-Vlaanderen kan ik U dan ook meteen verklappen dat U de wijnen van La Coume Majou op volgende adressen zal kunnen genieten, want ik ben er zelf gaan eten, telkensmaal met mijn moeder die het hele jaar door in Koksijde woont. Er zijn natuurlijk nog veel andere plaatsen maar mijn korte verblijven in het vaderland zitten vol andere verplichtingen dan wel altijd op Breugeliaanse manier te gaan tafelen. Wat dacht U wel ? 

Bij Patrick Devos in Brugge, waar het lekker eten gepaard gaat met het esthetische plezier van de schitterende omgeving van zijn "Zilveren Pauw".

T° : 050/33.55.66

Bij Peter van der Aa in Oostende, waar onder meer de "Bouillabaisse de la mer" een zeer mooi zicht op zee vergezelt, in zijn "Le Chevalier" op het dijk.

T° : 059/70.58.74

Bij Olivier Guion in Oostende. Zijn "Petrus" ligt misschien niet meteen aan de vismijn maar de kwaliteit van alle zeeproducten is er onberispelijk.

T° : 059/33.48.00

Bij Stéphane Derhille in Oostduinkerke. Deze "Nordiste" is bij ons komen trouwen en heeft het accent mee te pakken gekregen. Zeer mooie menu's in het restaurant "l'Eglantier". 

T° : 058/51.32.41

Écrire commentaire

Commentaires: 0