MORISLESS, DE XEROX COLLECTION

 

 

Koksijde, de Standaard-boekhandel en St-Idesbald, een keukengeriefwinkel :

dit vormt het kader van mijn kleine digressie.

 

 

Eerst heb ik het nieuwe kookboek van « onze » Sofie kunnen doorblaren,  

Happy Days. Het zit heel goed in elkaar, is leuk gepresenteerd en toont doenbare en handige recepten. Nadien ben ik op een promotiefolder gevallen voor een reeks keramieken die zij samen met Hugo Meert ontworpen heeft.

 

Ik zal haar bij mijn eerstvolgende bezoek aan België vragen een exemplaar met een opdracht voor mij te voorzien, en wel op een zeer specifieke bladzijde. Ik zal jullie dan veel meer details geven, in geuren en kleuren.

 

Momenteel moeten jullie zich tevreden stellen met mijn zotte montage. Mijn oorring komt er niet duidelijk op en ik moet ook toevoegen dat mijn blik er veel minder aanlokkelijk uitziet. Dit aspekt hoeft dus niet goed gemaakt te worden door een .... heilig kruisje.

 

Tenslotte volg ik de Belgische actualiteit nie op de voet, maar ik meen verstaan te hebben dat Sofie Dumont hoogzwanger is, waarvoor ik haar dikke proficiat zeg. Bij mij is dat echter niet het geval.

 

Ik weet zeker dat we nog ettelijke aantallen verschillen kunnen vinden, als we hard zoeken ...

 

In de tussentijd stel ik jullie voor een blik te werpen op Sofie’s Kerst- en Nieuwjaarsmenu’s (HIER): ze mogen er zijn, en de wijnen van Coume Majou staan ook op de kaart. Andy De Brouwer zal ze U met plezier bekommentariëren. En als Bob bij deze gelegenheid niet meegereden is, blijft de mogelijkheid bestaan bij de charmante Amanda De Brouwer (zie HIER) te overnachten: het hotel is heel comfortabel. Er is een opslagplaats voorzien voor fietsen, want ik weet dat er tweewielers onder jullie zitten ....

 

 

 

 

Écrire commentaire

Commentaires: 0